1

Συνεδρίαση Διοικητικού Συμβουλίου 35/15-5-20

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ Δ.Σ. ΑΡ. 35

15 ΜΑΪΟΥ 2020

ΘΕΜΑ: ΕΚΔΟΣΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ … ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΣΕ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ «ALPHA»  

Το Διοικητικό Συμβούλιο, αφού ενημερώθηκε από τον εκπρόσωπο του  «ALPHA» για την επίθεση κατά της δημοσιογράφου … ενώ πραγματοποιούσε ρεπορτάζ για λογαριασμό του Τ/Σ “ALPHA”, αποφασίζει ομόφωνα την έκδοση της ακόλουθης ανακοίνωσης:

“Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ καταδικάζει τη βίαιη και απρόκλητη επίθεση που δέχθηκε η συνάδελφος Ρένα Κουβελιώτη, χθες Πέμπτη, 14 Μαΐου, στην παραλία της Βάρκιζας, κατά τη διάρκεια ρεπορτάζ που πραγματοποιούσε για λογαριασμό του τηλεοπτικού σταθμού «ALPHA».

Μόλις ολοκληρώθηκε το ρεπορτάζ, το οποίο είχε θέμα τον καύσωνα και την αναζήτηση δροσιάς από τους συμπολίτες μας στις παραλίες της Αττικής, δήθεν εξαγριωμένο πλήθος της επιτέθηκε με πέτρες και ύβρεις, με αποτέλεσμα η συνάδελφος να τραυματιστεί και να μεταφερθεί σε νοσοκομείο.

Δυστυχώς, η επίθεση αυτή, πέρα από θλιβερή και καταδικαστέα, είναι ενδεικτική της προσπάθειας μερίδας της κοινωνίας να απαξιώσει το δημοσιογραφικό επάγγελμα και να ευτελίσει το ρόλο που έχει η δημοσιογραφία στην ενημέρωση των πολιτών.

Το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ καταδικάζει τη βιαιότητα, τη βάναυση και προκλητική συμπεριφορά, καθώς και την επαναλαμβανόμενη στοχοποίηση των δημοσιογράφων, συμπαρίσταται και στηρίζει τη συνάδελφο στη δύσκολη αυτή φάση και της εύχεται ταχεία ανάρρωση.

Η δημοσιογραφία δεν πτοείται από τέτοιες ενέργειες και οι δημοσιογράφοι θα συνεχίσουν με σθένος και υπευθυνότητα την ενημέρωση της ελληνικής κοινωνίας”.

 

 

ΘΕΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΧΡΙ 31-5 ΛΟΓΩ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ 

Το Δ.Σ., λαμβάνοντας υπόψη το έγγραφο της νομικής υπηρεσίας, αποφασίζει:

  • Την έκδοση ανακοίνωσης, προκειμένου να ενημερωθούν οι συνάδελφοι για τη συνέχιση της τηλεργασίας μέχρι και τις 31/5/2020, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 16135/499 ΚΥΑ.
  • Να υπάρξει συνεργασία με τους γιατρούς εργασίας, όπου υπάρχουν (*σύμφωνα και με την απόφαση 33/5-5-20), οι οποίοι θα πιστοποιούν ότι έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα στους χώρους εργασίας κάθε Μέσου και στη συνέχεια ο εκπρόσωπος θα ενημερώνει.

ΘΕΜΑ: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΡΤ 2020 – 2024 

Το Δ.Σ. αποφασίζει κατά πλειοψηφία το κείμενο που καταθέτει η ΕΣΗΕΑ στη Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση της ΕΡΤ:

Συμμετοχή της ΕΣΗΕΑ στη διαβούλευση

για το Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Σχέδιο της ΕΡΤ 2020 – 2024

 

Αξιότιμοι κ.κ. Πρόεδρε και Διευθύνοντα Σύμβουλε της ΕΡΤ Α.Ε.

 

Η ΕΣΗΕΑ συμμετέχει στη διαβούλευση για το Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Σχέδιο της ΕΡΤ Α.Ε.

Αρχικώς, θα θέλαμε να σας εκφράσουμε την ιδιαίτερη ικανοποίησή μας για το γεγονός ότι η διοίκησή σας προχώρησε στην εκπόνηση του εν λόγω Σχεδίου, γιατί γνωρίζουμε πολύ καλά ότι Στρατηγικό Σχέδιο στην ΕΡΤ δεν έχει εκπονηθεί τουλάχιστον τα τελευταία 15 χρόνια. Για να είμαστε πιο δίκαιοι, ένας έπαινος αναλογεί και στις προηγούμενες διοικήσεις της ΕΡΤ, που ξεκίνησαν τη διαδικασία της εκπόνησης στρατηγικού σχεδιασμού.

Θεωρούμε επίσης πολύ θετικό, το γεγονός ότι δίνετε το Σχέδιο αυτό σε διαβούλευση, γιατί ακόμα και αυτά τα Σχέδια που είχαν εκπονηθεί στο απώτατο παρελθόν από την ΕΡΤ, δεν δόθηκαν ποτέ στη δημοσιότητα, παρέμειναν, ως “κρυφά μυστικά”, κτήμα μόνον της ανώτατης διοίκησης της ΕΡΤ, με φυσικό επακόλουθο να μην μπορούν να υφίστανται δημόσιο έλεγχο και να μην εφαρμοστούν τελικώς.

Όπως κάνουμε πάντα, ως ΕΣΗΕΑ, θα ξεκινήσουμε από τα θετικά σημεία του Σχεδίου σας, τα οποία θα αναφέρουμε συνοπτικά, λόγω του στενού χρονικού περιθωρίου που μας δόθηκε στο πλαίσιο της διαβούλευσης.

 

Τα θετικά σημεία

 

– Αναγνωρίζονται οι βασικές αξίες βάσει των οποίων πρέπει να λειτουργεί η ΕΡΤ, όπως αυτές προβλέπονται από τον ιδρυτικό της νόμο, αλλά εν πολλοίς και από το Σύνταγμα της Ελλάδος (Ανεξαρτησία, αντικειμενικότητα και αμεροληψία στην παροχή ολοκληρωμένης, έγκυρης και έγκαιρης ενημέρωσης, σεβασμός στις πανανθρώπινες αξίες, διασφαλίζοντας την πολυφωνία, στηρίζοντας τον πλουραλισμό και τη διαφορετικότητα, κ.λπ.), αξίες στις οποίες η ΕΣΗΕΑ αποδίδει ιδιαίτερη σημασία και αποτελούν μέρος του κώδικα δεοντολογίας της.

– Αποκαθίσταται η πραγματικότητα και η αλήθεια σε δύο από τα ισχυρότερα fake news που κυκλοφορούν για την ΕΡΤ: “Την ΕΡΤ την ακριβοπληρώνει ο ελληνικός λαός” για να έχει “5.000 υπαλλήλους, ενώ το BBC έχει 800″. Στο σχέδιο αποδομούνται με στοιχεία αμφότερες αυτές οι ευρέως διαδεδομένες ψευδείς εντυπώσεις, που δυστυχώς χρησιμοποιήθηκαν πολλαπλώς εις βάρος της ΕΡΤ και των εργαζομένων της, αλλά και εις βάρος των στόχων και των αξιών που είναι υποχρεωμένη να υπηρετεί. Τεκμηριώνεται, επιτέλους, ότι το ανταποδοτικό τέλος της ΕΡΤ αποτελεί ένα από χαμηλότερα (ίσως και το χαμηλότερο) από τα αντίστοιχα των ευρωπαϊκών χωρών, ακόμα και αν ληφθεί υπ’ όψιν το οικονομικό επίπεδο κάθε χώρας. Τεκμηριώνεται επίσης, ότι ο (συκοφαντημένος) αριθμός των εργαζομένων της ΕΡΤ είναι από τους μικρότερους σε σχέση με τους αντίστοιχους των δημόσιων ραδιοτηλεοπτικών Οργανισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αναλογικά βεβαίως και συνυπολογίζοντας τον πληθυσμό κάθε χώρας.

– Διατηρούνται όλες οι υπάρχουσες δομές της ΕΡΤ, που είναι απολύτως απαραίτητες για την εκπλήρωση της αποστολής της, και μάλιστα γίνεται (ορθώς) μνεία για μελλοντική επέκταση τους.

– Δηλώνεται η πρόθεση για απεμπλοκή της ΕΡΤ από το καθεστώς των ΔΕΚΟ, που ήταν και είναι πάγιο αίτημα και της ΕΣΗΕΑ.

– Δηλώνεται η πρόθεση να απεμπλακεί η ΕΡΤ από την υποχρέωση εμφάνισης πλεονάσματος στις οικονομικές της καταστάσεις, το οποίο αποδίδεται στο Δημόσιο και αφαιρεί σημαντικούς πόρους από τις αναγκαίες επενδύσεις.

– Δηλώνεται η πρόθεση για προσλήψεις του αναγκαίου προσωπικού με συμβάσεις αορίστου χρόνου. Εδώ επισημαίνουμε ότι (με εξαίρεση έναν μικρό αριθμό επί ΝΕΡΙΤ), προσλήψεις προσωπικού με συμβάσεις αορίστου χρόνου έχουν να γίνουν από το πολύ μακρινό 2006.

– Τέλος, με ιδιαίτερη χαρά διαπιστώνουμε ότι οι επενδύσεις σε περιεχόμενο προγράμματος και σε τεχνολογικό εξοπλισμό, αυξάνονται δραστικά από το 2021 και μετά.

 

Η Κριτική μας

Πριν αναπτύξουμε τα θέματα της κριτικής μας, θέλουμε να επισημάνουμε ότι ένας συνήθης κίνδυνος των κάθε είδους Σχεδίων μιας επιχείρησης είναι να αποτελέσουν Σχέδια δήλωσης καλών προθέσεων και να παραμείνουν ένα “κενό γράμμα”. Και, ίσως κατανοήσετε τι εννοούμε, στο πρώτο σημείο της κριτικής μας:

 

  1. Το πολιτικό θέμα

Στο σχέδιο γίνεται μνεία σε ένα ζήτημα που είναι “κοινός τόπος”. Η εξάρτηση της ΕΡΤ από την εκτελεστική εξουσία. Γίνεται μάλιστα αναφορά σε δημοσκόπηση, κατά την οποία υπάρχει μεγάλη δυσπιστία στο κοινό ως προς την αντικειμενικότητα της ΕΡΤ στην ενημέρωση. Σε άλλα σημεία αναφέρεται ότι θα πρέπει να υπάρχει θεσμική θωράκιση της ΕΡΤ (από την εκτελεστική εξουσία προφανώς) και ότι η ΕΡΤ πρέπει να διασφαλίζει την πολυφωνία και τον πλουραλισμό στην ενημέρωση. Το πρόβλημα αυτό αποτελεί διαχρονικά, κατά την άποψή μας, το μεγαλύτερο εμπόδιο για να αποκτήσει η ΕΡΤ την αξιοπιστία και το κύρος που απαιτείται ώστε να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού και να επιτελέσει το ρόλο της. Την κάνει επίσης βαρετή και αδιάφορη (όπως διαπιστώνεται στο ίδιο το Σχέδιο) στο κοινό της, αφού είναι δεδομένο ότι το ενδιαφέρον του κοινού αναπτύσσεται από το διάλογο και τις διαφορετικές απόψεις και όχι από τους μονολόγους. Η ΕΣΗΕΑ έχει πολλές φορές θίξει αυτό το θέμα.

Και ενώ, μετά από αυτές τις διαπιστώσεις στο ίδιο το Σχέδιο, θα περίμενε κανείς να υπάρξουν προτάσεις απαλλαγής από αυτό που έχει επιτυχημένα ονομαστεί “ομφάλιος λώρος”, το μόνο που βρίσκει κανείς είναι γενικόλογες αναφορές, όπως ότι θα επιδιωχθεί η “πολιτική θωράκιση” του Οργανισμού ή ότι η διοίκηση της ΕΡΤ συζητά αυτό το θέμα με τον μέτοχο. Καμία πρόταση, ενώ υπάρχουν πολλά και διαφορετικά μοντέλα διοίκησης που διασφαλίζουν μια ισχυρότερη πολιτική θωράκιση από την υπάρχουσα απαράδεκτη κατάσταση, με πιο απλή το διορισμό της διοίκησης της ΕΡΤ με αυξημένη πλειοψηφία από το Κοινοβούλιο ή από μια αρμόδια Επιτροπή της Βουλής (π.χ. Θεσμών και Διαφάνειας). Διότι η σημερινή κατάσταση, με τη διοίκηση της ΕΡΤ να διορίζεται από τον αρμόδιο υπουργό ή από το Μαξίμου, όσο καλές προθέσεις να θεωρήσουμε ότι έχουν αμφότερες οι πλευρές, είναι νομοτελειακό να οδηγεί στην πλήρη έλλειψη εμπιστοσύνης του κοινού προς την ΕΡΤ, με όλες τις δυσάρεστες συνέπειες.

Είναι αναγκαίο να αναβιώσει η λειτουργία της Επιτροπής Δεοντολογίας, η οποία θα απαρτίζεται από κορυφαίους δημοσιογράφους και θα λειτουργεί για τον έλεγχο της Δεοντολογίας στην ΕΡΤ. Η Επιτροπή Δεοντολογίας υπήρχε μέχρι το 2016, όταν και καταργήθηκε. Αποτελεί δε τη σημαντικότερη δικλείδα ασφαλείας για την αξιοπιστία στην ενημέρωση, η οποία περιγράφεται και ως δικό σας στόχος. Είναι άλλωστε μια καλή πρακτική η οποία εφαρμόζεται επί δεκαετίες στα πιο αξιόπιστα ΜΜΕ, όπως το BBC.

 

  1. Η ιστοσελίδα της ΕΡΤ

Στο σχέδιο, σε σχέση με την ιστοσελίδα της ΕΡΤ, αναφέρεται ότι θα γίνει ανασχεδιασμός της. Θα μας επιτρέψετε να παρατηρήσουμε ότι δεν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα ο υπάρχων σχεδιασμός που επιγραμματικά αναφέρεται στο σχέδιο. Ένας Οργανισμός όπως η ΕΡΤ, θα πρέπει να έχει μια ιστοσελίδα που θα παράγει πρωτογενείς ειδήσεις από όλη τη χώρα. Η ροή των ειδήσεων στην ιστοσελίδα της ΕΡΤ είναι ελλιπής και πολλές φορές αποτελεί πιστό αντίγραφο ειδήσεων διαφόρων πρακτορείων, ενώ συχνά δεν υπάρχει συνεχής ροή.

Γνωρίζουμε καλά, ότι αυτό οφείλεται σε έλλειψη δημοσιογραφικού προσωπικού στη ροή των ειδήσεων στην ιστοσελίδα της ΕΡΤ και στο Σχέδιο δεν γίνεται καμία μνεία επ’ αυτού. Επίσης, σας επισημαίνουμε ότι στη σημερινή εποχή, όλοι οι ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί που διατηρούν έγκυρη ενημερωτική ιστοσελίδα απασχολούν ξεχωριστή και εξειδικευμένη δημοσιογραφική ομάδα που εργάζεται αποκλειστικά για την λειτουργία της, τόσο για τη σύνταξη και τη ροή ειδήσεων όσο και για την πρωτογενή πληροφόρηση. Η ομοιογένεια στην ενημέρωση σε ραδιόφωνο, τηλεόραση και διαδίκτυο διασφαλίζεται από τη συμμετοχή αρχισυντακτών της ομάδας αυτής στις συσκέψεις του Newsroom.

 

  1. Το μισθολόγιο

Στο Σχέδιο γίνεται αναφορά στο γεγονός ότι στις θέσεις ευθύνης στην ΕΡΤ οι αμοιβές είναι πολύ κατώτερες εκείνων της “αγοράς”, ενώ για τον μεγάλο όγκο των υπόλοιπων εργαζομένων (που έχουν και εκείνοι υποστεί μεγάλες μειώσεις στις απολαβές τους) αναφέρεται ότι είναι ανάλογες με εκείνες της “αγοράς”. Εμείς επισημαίνουμε, ότι για να ευδοκιμήσει ένας Οργανισμός, όπως η ΕΡΤ, δεν πρέπει να ασχολείται μόνον με τις αμοιβές των στελεχών της αλλά και των υπόλοιπων εργαζομένων της, οι οποίοι έχουν υποστεί, κατά την μνημονική περίοδο, μεσοσταθμικές μειώσεις της τάξης του 35%.

Τονίζουμε επομένως με ιδιαίτερη έμφαση ότι η όποια απεμπλοκή της ΕΡΤ από το καθεστώς ΔΕΚΟ και το Ενιαίο Μισθολόγιο πρέπει απαραίτητα να συνοδευτεί από εγγύηση των μισθών και αντίστοιχη ΣΣΕ.

Επιπροσθέτως, η ΕΡΤ έχει πικρή πείρα από υπέρογκα υψηλές αμοιβές που δόθηκαν στο παρελθόν επιλεκτικά, μεγάλωσαν τη μισθολογική ψαλίδα και προκάλεσαν δυσλειτουργίες αλλά και δυσφήμηση της εταιρείας. Χρησιμοποιήθηκαν δε πολιτικά, με σημαντική βλάβη στο κύρος και την αξιοπιστία της ΕΡΤ, και με γενικεύσεις που στρέφονταν αδίκως κατά των απλών εργαζομένων της, που όχι μόνον δεν είχαν δεν είχαν καμία σχέση με τις αμοιβές αυτές αλλά αντιθέτως είχαν δει σημαντικές μειώσεις στις δικές τους.

Προκειμένου, λοιπόν, να αποφευχθούν ανεξέλεγκτες καταστάσεις που έχει δει η ελληνική κοινωνία στο παρελθόν, προτείνουμε να οριστεί αυστηρό πλαφόν στην σχεδιαζόμενη αύξηση των απολαβών για τα στελέχη της ΕΡΤ. Θα μπορούσε να καθοριστεί μια αύξηση του επιδόματος ευθύνης (Προϊσταμένων, Διευθυντών και Γενικών Διευθυντών). Για δε την προσέλκυση εξωτερικών στελεχών από την αγορά, θα μπορούσε να αναγνωριστεί ένα επίδομα, αναλόγως της θέσης ευθύνης που καταλαμβάνουν. Σε κάθε περίπτωση, επαναλαμβάνουμε τη θέση που σας έχουμε γνωστοποιήσει για τα ισχύοντα στον Γενικό Κανονισμό Προσωπικού σχετικά με την ανάγκη ορισμού πλαφόν για κάθε επίπεδο θέσης ευθύνης που μπορεί να καλυφθεί από εξωτερικούς συνεργάτες.

 

  1. Το θέμα των Προμηθειών

Μέσα στο Σχέδιο αναφέρεται ότι επιδίωξη της διοίκησης είναι η “απαλλαγή από τις χρονοβόρες διαδικασίες των προμηθειών”. Εδώ θέλουμε να πιστεύουμε ότι υπάρχει μια παρανόηση. Η (ορθή) απένταξη της ΕΡΤ από τις ΔΕΚΟ δεν πρόκειται να την κάνει να πάψει να είναι δημόσια εταιρεία και ως τέτοια οφείλει να τηρεί στον τομέα των προμηθειών όλους τους κανόνες προστασίας του δημόσιου χρήματος, όπως απορρέουν από τις σχετικές οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχουν ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία με τον Κανονισμό Προμηθειών του Δημοσίου, τον οποίο οφείλουν να εφαρμόζουν όλοι -ανεξαιρέτως- οι Δημόσιοι Οργανισμοί. Πέραν του ανέφικτου αυτής της επιδίωξης, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι ο Κανονισμός Προμηθειών του Δημοσίου, απαιτεί μεν κάποιες “χρονοβόρες” διαδικασίες, από την άλλη όμως, διασφαλίζει όχι μόνον τη διαφάνεια στις προμήθειες, αλλά και την εξοικονόμηση δημοσίου χρήματος που προκύπτει μέσω των διαγωνισμών, αφού λειτουργεί ο υγιής ανταγωνισμός στους προσφέροντες. Και αυτό είναι σημαντικότερο, από μια μικρή καθυστέρηση σε κάθε προμήθεια, που άλλωστε αν σχεδιαστεί εγκαίρως, θα υπάρξει μόνον όφελος.

 

  1. Εμπορική Θυγατρική

Η περιγραφή στον τρόπο λειτουργίας της σχεδιαζόμενης εμπορική θυγατρικής εταιρίας για την παραγωγή περιεχομένου, εγείρει σοβαρή ανησυχία για τις εργασιακές σχέσεις και την διασφάλιση διαχείρισης του δημοσίου χρήματος με την αναφερόμενη ευελιξία στο σύστημα προμηθειών. Επιφυλασσόμαστε ως εκ τούτου να τοποθετηθούμε γι’ αυτό όταν θα είστε σε θέση να παρουσιάσετε πιο συγκεκριμένο σχεδιασμό”.

 

ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΧΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ ΣΤΟ ΜΕΛΟΣ … ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΗΣ ΟΦΕΙΛΗΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΔΕΗ

Το Δ.Σ. λαμβάνοντας υπόψη τα οξυμένα οικογενειακά προβλήματα που αντιμετωπίζει το μέλος … και σε συνέχεια της συνεδρίασης υπ’ αρ. 24/28-1-20, εγκρίνει κατά πλειοψηφία την εξόφληση ενός μέρους του τιμολογίου της ΔΕΗ, ύψους 700 ευρώ επ’ ονόματί της.

ΘΕΜΑ: ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΜΑΤΟΣ ΠΑΣΧΑ 2020 ΛΟΓΩ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ (ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΥΠ’ ΑΡ. 30/31-3-20) 

Το Δ.Σ., ως συνέχεια της συνεδρίασης υπ’ αρ. 30/31-3-20, αποφασίζει κατά πλειοψηφία:

  • Στους δικαιούχους για τη λήψη Ειδικού Βοηθήματος Πάσχα λόγω Κορωνοϊού να συμπεριληφθούν και τα εν επισχέσει μέλη της Ένωσης, οι οποίοι θα αντιμετωπιστούν ως άνεργοι. Τα κριτήρια της υπ’ αρ. 30/31-3-20 απόφασης θα ισχύσουν και για τους συναδέλφους που είναι σε επίσχεση και δεν έχουν άλλη εργασία ή αμοιβή. Τα αιτήματά τους θα εξετάζονται ανά Μέσο και κατόπιν εισηγήσεως του εκπροσώπου.
  • Εγκρίνει ομόφωνα τη χορήγηση του Ειδικού Βοηθήματος Πάσχα στα εν επισχέσει μέλη του Ομίλου “ΠΗΓΑΣΟΣ” (*σύμφωνα με την κατατεθειμένη στο λογιστήριο λίστα του εκπροσώπου).

ΘΕΜΑ: ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ Η ΜΕΡΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ

Το Δ.Σ., λαμβάνοντας υπόψη την απόφαση υπ’ αρ. 49/21-6-16 (*κατά τη διάρκεια της οποίας συστάθηκε επιτροπή, προκειμένου να υποβάλει, το συντομότερο δυνατόν, εισήγηση για την οριστική λύση του προβλήματος του κλιματισμού του κτηρίου της ΕΣΗΕΑ και στη συνέχεια, θα προχωρούσε σε όλες τις νόμιμες διαδικασίες για την ανάθεση του έργου της αλλαγής του κεντρικού κλιματισμού και της συντήρησης του κτηρίου (π.χ. δημοσίευση αγγελίας, μειοδοτικός διαγωνισμός, αξιολόγηση των προσφορών κ.τ.λ.), εξουσιοδοτεί, κατά πλειοψηφία, τη Β΄ Αντιπρόεδρο κ. Αγγ. Γυπάκη σε συνεργασία με τον Διευθυντή κ. Χρ. Μπούση και τον Νομικό Σύμβουλο κ. Απ. Τσαλαπάτη να συντάξουν “Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος” για ολοκληρωτική ή μερική αλλαγή του κλιματισμού (σε πέντε ορόφους) του κτηρίου της Ενώσεως.