1

Η διαδικασία για την επανέκδοση της ταυτότητας μέλους της ΕΣΗΕΑ

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, με αφορμή τη συμπλήρωση στις 4 Ιουλίου 2020 δύο χρόνων από την έναρξη της διαδικασίας αντικατάστασης των παλαιών δημοσιογραφικών ταυτοτήτων και της εκδόσεως νέων για όλα τα μέλη της ΕΣΗΕΑ και με δεδομένο ότι από τη Δευτέρα, 6 Ιουλίου όλες οι ταυτότητες που είχαν εκδοθεί με το νέο σύστημα, αρχίζουν σταδιακά να λήγουν και χρειάζονται επανέκδοση, ενημερώνει τα μέλη της Ένωσης σχετικά με την προβλεπόμενη διαδικασία.

Συγκεκριμένα, για τη διευκόλυνση των μελών, κάτω από τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν για την αποτροπή μετάδοσης του κορωνοϊού και εν μέσω καλοκαιριού, δίνεται η δυνατότητα επιλογής μεταξύ της επανέκδοσης με φυσική παρουσία και της διαδικασίας εξ αποστάσεως.

Όσον αφορά την επανέκδοση με φυσική παρουσία, υπενθυμίζουμε ότι:

  α) Τα μέλη προσέρχονται  στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ, έχοντας μαζί τους την προς ανανέωση δημοσιογραφική τους ταυτότητα ή την αστυνομική τους ταυτότητα, συμπληρωμένο το απογραφικό τους δελτίο (βρείτε το συνημμένο στην παρούσα ανακοίνωση ή «κατεβάστε» το πατώντας εδώ) και 5 ευρώ για τα εκτυπωτικά έξοδα.

β) Με την άφιξή τους στην Ένωση, οι συνάδελφοι κατευθύνονται προς το Λογιστήριο, όπου πιστοποιείται εάν είναι ταμειακώς τακτοποιημένοι και καταβάλλουν το ποσό των 5 ευρώ, που αντιστοιχεί σε εκτυπωτικά έξοδα. Στη συνέχεια, με τα αποδεικτικά του Λογιστηρίου, τα μέλη προσέρχονται στη Γραμματεία για την κατάθεση του συμπληρωμένου απογραφικού δελτίου και την παραλαβή της ταυτότητας, η οποία εκτυπώνεται αμέσως και παραδίδεται, με ταυτόχρονη υπογραφή του μέλους σε βιβλίο παραλαβής.

 Όσον αφορά την επανέκδοση με την εξ αποστάσεως διαδικασία, τα μέλη θα πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

 α) Να ενημερωθούν τηλεφωνικά ή μέσω email από τις υπηρεσίες του Λογιστηρίου της ΕΣΗΕΑ (Υπεύθυνος κ. Κώστας Τσιρόπουλος, τηλ. 210-3675514, email ktsiropoulos@esiea.gr) για τυχόν οφειλές τους από συνδρομές.

β) Στη συνέχεια να καταθέσουν στην τράπεζα, είτε ηλεκτρονικά με e-banking, τα εκτυπωτικά έξοδα (5 ευρώ) και το ποσό από τυχόν οφειλές (λογ/σμός Alpha Bank: IBAN GR3801408340834002101006408 ).

γ) Να αποστείλουν στη Γραμματεία της Ενώσεως συμπληρωμένο το απογραφικό τους δελτίο email : grammateia@esiea.gr).

δ) H Γραμματεία αφού ελέγξει τα στοιχεία, θα εκδώσει τη νέα ταυτότητα και θα συνεννοηθεί με το μέλος για την παραλαβή της, είτε από την είσοδο της ΕΣΗΕΑ, είτε μέσω της ταχυδρομικής αποστολής της, στην περίπτωση που δεν υπάρχει άλλος εφικτός τρόπος για την ασφαλή παράδοσή της.

 Υπενθυμίζουμε ότι τα μέλη που είναι εγγεγραμμένα στο Μητρώο Ανέργων της ΕΣΗΕΑ δεν υποχρεούνται να καταβάλουν τα εκτυπωτικά έξοδα των 5 ευρώ.

Σημειώνουμε ότι: Όσοι δεν είχαν εκδώσει κατά τη διάρκεια της παραπάνω αναφερόμενης διετίας (7/2018-7/2020) τη νέα ταυτότητα θα πρέπει να επικοινωνήσουν, το συντομότερο δυνατό, με τις υπηρεσίες της ΕΣΗΕΑ για τη συμπλήρωση του ατομικού απογραφικού τους δελτίου (όπως προβλέπει το άρθρο 7 παρ. ιστ’ του Καταστατικού) και για την τακτοποίηση τυχόν οφειλών τους από συνδρομές.

 

Απογραφικό δελτίο (word)

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ