Η Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών και ραδιοτηλεοπτικών μέσων (ΕΣΗΕΑ) και η Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας (ΓΣΕΕ) δίνουν συνέντευξη Τύπου την Παρασκευή 10.30 π.μ., στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ (Ακαδημίας 20), για την κρίση που εκδηλώνεται στον χώρο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, την εμπορευματοποίηση και τον ευτελισμό της ενημέρωσης του ελληνικού λαού, τις αλλεπάλληλες παραβιάσεις στοιχειωδών δικαιωμάτων των δημοσιογράφων και των άλλων εργαζόμενων στα Μέσα, και το κύμα των απολύσεων που έχει ξεσπάσει.
Γιατί αυτή είναι η ώρα της ευθύνης και της δράσης!
Η ΕΣΗΕΑ στηρίζει τον συνάδελφο Νίκο Παναγιωτόπουλο
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ καταδικάζει την εργοδοσία του τηλεοπτικού σταθμού ΚΟΝΤΡΑ που έθεσε αδικαιολόγητα σε καθεστώς υποχρεωτικής άδειας και, τελικά, οδήγησε σε λύση της συνεργασίας τον δημοσιογράφο Νίκο ...

